- Meer dan 500 fietsen in ons assortiment
- Gratis verzending vanaf 50,-
- Gratis retourneren
- Voor 12:00 besteld, vandaag afhalen
Home > Klantenservice > Betalen
Hieronder tref je een overzicht aan van de veelgestelde vragen omtrent ‘Betalen’.
Bij Profibike.nl betaal je online of in de winkel.
Online
Online bestellingen betaal je altijd vooraf met:
In de winkel
In de winkel betaal je met:
Je kunt je bezorging niet aan de deur betalen.
Ja, dit is mogelijk. Selecteer Riverty als betaalmethode tijdens het afrekenen.
Ja, dit is mogelijk. Voor onze Nederlandse klanten kan dit via In3 of SprayPay. Op onze pagina over gespreid betalen vind je alle benodigde informatie. Ook voor onze Belgische klanten is het mogelijk om gespreid te betalen, hierbij maken we gebruik van AlmaPay. Bekijk onze pagina over gespreid betalen in België voor meer uitleg.
Ja, in onze winkels kan je contant betalen.
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Profibike account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je je orderbevestiging binnen krijgt. Hierbij ontvang je de factuur in de bijlage.
Soms belandt de mail in je spambox. Zit ‘ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@profibike.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!